»Na nezavedni ravni bi rekli, da se s klovnovim likom približamo našim najglobljim strahovom, saj tako rekoč v enem liku holistično ponotranjimo celostni spekter negativnih čustev, ki smo jih v societas prinesli iz zgodnjega otroštva, ko je klovn nosil ne le avtohtono nelagodje, temveč hkrati še avtoriteto.«
»Klovn kot lik, ki predstavlja odtujenost človeka od nekoč njemu lastne otroške radovednosti, radoživosti in radosti, je od nekdaj predmet kontroverznosti.«
»Ni namreč že vsak, ki obleče klovnovsko masko, tudi že klovn. Je pa vsak klovn zagotovo onkraj običajne domačnosti. In tudi zato, morda pa prav zato, ostaja skrivnosten in pogosto nedostopen.«
»Sodobni klovn«
»diktatorja in klovna«
»Žalostni klovn in obenem priljuden povezovalec predstave.«
»Lik Lone Verlich se nemo ozira v svoj čustveni in duševni svet, svet sanj in fantazij, ki ga pravzaprav nezavedno obdaja.«
»Začenja se že v preddverju. Pri gledalcih smo želeli doseči zavedanje, da smo skupaj na tem dogodku in da te nekdo, v našem primeru klovn, uvede v dogodek.«
»Kako je strip sploh nastal, kako je risar Albert Uderzo ustvarjal like in kako so bili ti videti, preden so se 'rodili'.«
»Hotela je biti romunska Marie Le Pen, pa je bila samo cirkuški klovn.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju